خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/02/31 - 11:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رضازاده:

شاهد حسن نیت ایران در تعامل با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هستیم

عضو هیات رییسه کمیسیون سیاست خارجی مجلس گفت: غربی‌ها و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باید دست از سیاسی کاری و برخوردهای دوگانه با فعالیت های هسته ای کشورمان بردارند.

یعقوب رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در رابطه با اظهارات اخیر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نسبت به فعالیت های هسته ای کشورمان و لزوم ارائه پاسخ های قانع کننده از سوی ایران، گفت: اقدامات هسته ای ایرن در چارچوب قوانین تعریف شده بین المللی است و این مهم از سوی بازرسان مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بارها تایید شده است.



نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه طبق گزارش بازرسان مذکور هیچ نوع انحرافی در برنامه هسته ای ایران مشاهده نشده است، اظهار کرد: بنابراین مسئولان این نهاد بین المللی باید تلاش کنند در اظهارات خودشان از بیان سخنان شبهه‌دار خودداری کنند.



وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران به طور جدی مذاکرات را پیگیری می کند زیرا غربی ها همواره در صدد اتلاف وقت و فرصت سوزی بوده اند، ادامه داد: بنابراین غربی ها و این نهاد مسئول باید دست از سیاسی کاری و برخوردهای دوگانه با فعالیت های هسته ای کشورمان بردارند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: نباید فراموش کرد که گزارش های اخیر نسبت به فعالیت های هسته ای کشورمان و سفرهای پی در پی گروسی به ایران، نشان دهنده حسن نیت جمهوری اسلامی برای بستن پرونده های باز مانده است.



عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نقش مستقلی در برخورد با پرونده هسته ای کشورمان ایفا کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 342391
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار